Zhra42 Elossgum Benim bat 3 fakat şöyle bir durum var sizler de varmı bilmiyorum ben adet olacağım zaman baş dönmesi mide bulantısı yaşıyorum neden ki
Eslem34 Elossgum benimde bat 4tü 2sinde kaset test ile öğrendim regl günü kan tahlili ile öğrendim ancak şuan lekelenmem var inşallah bişey olmaz 😞
Ayden6 Elossgum bat 7. Bugun yaptım negatif 😢 erken gebelik yoktu normal test ile yaptım ama hala umudum var o yüzden🤣
bilgedmr Elossgum Bat 3 ve gecikmedeyim. Kaset testler negatif. Dün akşamdan beri ara ara kasık ağrım var yarına kadar regl olmazsam sabah ilk idrarla erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum.
Bir_nazenin01 Sevgi2023 bat benim de 7 5 gün önce negatif çıktı kan sonucum umarım bende gebeyimdir daha adet olmadımm
gzm2410 bilgedmr benim de bat 3 dün erken gebelik yaptım negatif çıktı kasıkta sancım var ama adet olacağım zaman göğüslerim agrırdı karnım şişerdi onlar olmadı gecikmedeyim bekliyorum
bilgedmr gzm2410 Ben elendim. En azından belirsizlikten kurtuldum. Umarım bekleyen herkes en kısa zamanda çift çizgi görür 🙏
aysnrbysl Elossgum benimde bat 5 hala regl olmadım bakalım nasıl olucak evde test var yapsam mi yapmasam mi kararsizim yoksa sabah ilk idrarla mı yapılması gayet iyi hiç bilemiyorum 🤷🏻♀️
Arbuk5234 Elossgum benim bat bugün , Çarşamba günü kahverengi akıntım oldu erken oluyorum zannettim arada kırmızımsı ama genellikle kahverengi lekelenmem oluyor beklemedeyim🥴