kuzeymom__ Rabbime çok şükür bir sorun yaşamıyorum şuanda çocukluk döneminde dikkat edilmesi gerekiyor mesela ben yem böbrekle oldugumı 13 yaşında o böbreğim taş üretince öğrendim bol su içmek gerekiyor çocukşuk döneminde pek dikkat edilmiyor o dönemde az su içtiğim için taş oluşmuştu ve sürekli tekrarlıyordu 6 defa taş ameliyayı oldum daha sonrasında yaşım büyüdükçe suyu sevmeye ve günde 2 3 litre içmeye başladım çok şükür ondan beri hiç böyle bir sorunla karşılasmadım birde tansiyon takibi yapılmasını önermişti doktorum onun dısında arada bir kontrol e gidiyorum yani normal şekilde hayatınıza devam ediyorsunuz tek böbrekli olmanın hayatınızı etkileyen bi tarafı yok :) içiniz rahat olsun