Merhaba ben 7+2 haftada doktora gittim ama 6+1 göründüğünü ve kalp atışının olmadığını söyledi başka bir doktora daha gittim oda alttan bakarak 6+2 dedi ve kalp atışı yok dedi 1 hafta sonra gel dedi bu durumu yaşayıp gittiğinde kalp atışı oluşan oldu mu aranızda?