Kızlar merhaba. 36+1 oldum, ilk doğumum çok garip gerçekleşti sancı hissetmedim açılmam olmadı 2 günün sonunda sezaryene alındım falan filan uzatmayayım o kısmı. Şimdi dün geceden beri vajinamda inanılmaz bi baskı var, 30. Haftada baş aşağı dönmüştü zaten en son gittiğimde de baş pozisyon dedi. Resmen ayağını kaburgama dayayıp kendini itiyo gibi hissediyorum. Yürüyemiyorum o an hareket edemiyorum. Fazla sert hareketler yapıyo. Belimde de hiç kesilmeyen bi ağrı var tam orta yerde, kasılma oluyo ama çok düzensiz hiç öyle 5-10 dkya düşmedi sıklığı, ve çok afedersiniz kendimi zorlama isteği de geliyo gaz çıkarıyorum o an. Şimdi sorum şu? Açılma olduğunda veya bebek kanala girdiğinde anne bunları hissediyor mu bi gariplik oluyo mu.? İlkinde 37de doğum yaptım gelişim geriliğinden, 2100 grdı bebeğim, doğum kendiliğinden başlamadı doktor bebek gelişmiyo diye yatırıp suni sancı ile başlatmak istedi. O yüzden ilkinde hiç bunları yaşamadım bilemiyorum şu an ne yapacağımı. Salı günü sezaryen için gün verecekler, böyle ağrı falan yaşayınca da korktum normal doğuverirse diye. Birden olmuyordur heralde o işler dimi 😂 yani şimdi bu yaşadıklarım ne oluyo normal mi, ilk beneğime göre de iri bi bebek o yüzden mi böyle şeyler yaşıyorum. gideyim mi hastaneye napayım?