huysuz__ senamom_ ilk kızımı 12, oğlumu da 12 haftalıkken net öğrendim.. 3. Bebiş taklacı çıktı sakladı uzun süre 😅 kızmış cimcimem,17. ve 23. Hafta zoraki gördük daha göremedik kıymetlisini😁
yorgun21 senamom_ kızımda 12. Haftada öğrenmiştim şuan 9 haftalık hamileyim merakla bekliyorum bende 12. Haftada gösterirse söyler doktorum 😁
Rabia97 Bu ayın 27 sinde 12+3 oluyorum evlilik yıldönümümüz bende özeldeki doktoruma kontrole gitmek istiyorum umarım cinsiyeti öğreniriz
Musel yorgun21 banada doktor dün bacak arası boş dedi umarım benimde değişmez bir oğlum tabi öncelik hayırlısı sağlıklı olması😊