emel16 hastane sisteminde sadece prof. Doç.lar gözüküyor. Muayenede doktorlar, stajyerler hepsi var. Mesela beni doktorlar muayene ediyordu ama riskli gebe olunca arayıp hastaneye çağırdılar hocalarımızdan biri sizi muayene etmek istiyor diye. Randevunuza gittiğinizde kayıt açtırdığınız sekreterlere hoca ismi vererek ücretli muayene olmak istediğinizi söylerseniz size yardımcı olacaktır