Kızlar çarşamba gece doktora gitmiştim aşırı kaşıntıdan bişey cıkmadı alttan iki kere muayne oldum sonrasın da sancı yoktu diye eve geldim haliyle açıklık yoktu bebek kanal da değil karnım düşmedi henüz 39+4 üm neyse muayneden sonra 1 bucuk gün kanlı akıntı devam etti oda muayneden kaynalıydı da dün keşilmişti duş aldım bugün baktım yine pembemsi akıntı gelmiş normal akıntıyla nişan mı değil mi anlayamıyorum normal akıntıyla geliyor alt taraflarım acıyor ama öyle aman aman bi sancı ağrım yok