Kızlar 26 haziranda baya çok kanamam vardi 1 gün yattım hastanede. Hic yok denecek kadar azalmıştı simdi 2 gündür yine biraz biraz kanamam oluyo doktorum kanama alanın hala var biraz küçülmüş demisti 4 mm kadar çarşamba günü gittiğimde. bu daha ne kadar devam eder başına gelenler var mı bi de sabahları adet sancısı gibi ağrım oluyo sizinde boylemiydi içim rahatlıyo oh bitti diyorum sonra surpriz bi daha başlıyo korkuyorum