Şuan bende aynı durumu yaşıyorum 25 haftalık oldu bebeğim 24mm ölçüm yapıldı haftada 1 kontrol ve sabah akşam progestan kullanıyorum sadece 3 doktora göründüm hepsi de aynı şekilde devam etmemi söylüyorlar ama ben baya bi tedirginim 24 haftadan sonra dikişe gerek yok gibisinden konuştu doktor en son gittiğim de