Duyguudaa hayırlısı olsun sıkma canını canım benimde ilk doğumum çatı darlığından ve su azlığından dolayı acil sezeryana alınmıştım . Doktor sezeryan olmasaydım alttan kesiğimin çok büyük olacağını uzun zaman oturup kalkamayacağını söylemişti sezeryanın sonrasında dikkat edersen bişey olmaz Allah’ın izniyle bol su , bol yürüyüş uzun bir süre ağır kaldırma 🫠