Kızlar nasıl geçecek derken vakit geldi bile. 7 yıldan sonra tedavilerden, başka başka sıkıntılardan sonra Rabbim çok şükür bizede bu güzel duyguyu tattırdı. Pazartesi günü inşallah 9 aydır karnımda taşıdığım yavruma kavuşacağım. Rabbim dileyen isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin, bizi sevindirdi, isteyenleri bizden daha çok sevindirsin. Von willebrand+faktör 8 eksikliği hastasıyım (kanım geç pıhtılaşıyor), ilaç uygulayacaklar ama yine de çok korkuyorum. Her doğum bir risk sonuçta ama bu hastalık beni yıprattı, korkutuyor. Dualarınıza talibim, lütfen dua edin sağlıkla bebeğimize kavuşalım.