Kızlar 5 haziranda kürtaj oldum 3 temmuzda reglim başladı ama çok az oluyorum kahverengi çamur gibi bi günde bir ped bile dolmuyor daha öncede kürtaj olmuştum o zaman ki reglim çok fazlaydı ama bu sefer çok az oluyorum başına gelen var mı ne yapmam lazım