Mom89_ aşkım normalde benim de tahmini doğum 20 temmuz perşembe gğnğ kontrole gittiğim de haftaya kadar doğurmazsan çarşamba gel dedi çatı muayenesi yapılmadı bana o yapılacak , ama dğnden beri de çok garibim ara ara regl olmuşum gibi tuvaletten çıkamıyorum sabahta köpeğimi dışarı çıkardım eşimle hem yürüyelim diye bir anda bi akıntı geldi ki dedim doğuruyorum heralde aynı zamanda adık atamadım ağrıdan bekliyorum öylece