Ferise34 Bugün öğlen 11:00 da iğneyi vuruldum. Pazartesi aşılama var saat 14:00 da. Doktor pazartesiden önce pazar günü eşinizle değerlendirin dedi. Yani pazar günü yarın sizce saat kaç suları gibi daha verimli olur?
Ferise34 Angel161023 ilk denemede mi hamile kaldınız? Bir de ne kadar süre boyunca çocuk olmayınca aşılamaya başvurdunuz?
Angel161023 Ferise34 ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı 3 ay korunduktan sonra 1.5 seneye yakın tekrar gebelik oluşmadı, (eşimde de bende de hiçbir problem yoktu) evet ilk denemede tuttu çok şükür 🙏🏻