Benim dünyaaa tatlısı bi kızım var(kedim)
henüz gebeliğimi yeni öğrendiğim dönemdeyim, testlerim negatif cıktı şu anda yok ama öncede geçirmediğim için bağışıklığım yokmuş. uzun zamandır çocuk düşündüğümüz için zaten kumunu hiç ben temizlemiyorum eşim temizliyor dikkat ediyoruz. Ama çok öpüp kokluyorum, koynumda uyutuyorum, zaten biizmle uyuyor ayak ucumuzda. Doktorum çok temasta bulunmamamı söyledi ama ben araştırdığıma göre aşısı/iç dış paraziti tam olan ve başka hayvanla teması olmayan kedide risk çok azmış. Bu konuda net bilgisi olan veteriner vs var mıdır acaba aramızda? İçimi rahatlatacak bi şey duymaya ihtiyacım var çünkü kızımı odanın dışında bırakamam, 12 aydır her gün bizle yatıyor 🥹