busraltin EceNaz26 bende anlamadım kü nişan mı çarşamba çatı muayenesinden sonra oldu kesildi bugün yine oldu akşama gideceğim doktora bende
EceNaz26 busraltin çatı muayenesinden sonra kanama normalmiş benimde olmuştu ama ertesi güne de nişan gelmişti
Haticeadn EceNaz26 Yaaa Allah yardımcın olsun ağrıların sancıların hafiflesin çok güzel bi doğumun olsun sağlıkla kavusun inşallah 🥹
Zeyyno_ EceNaz26 Doğumun başlıyor cnm suyun gelmedikçe kanaman olmadıkça evde sancini cekebilirsin eğer normal doğumsa sezeryansa beklemene gerek yok