Nickbilmemne Selam kızlar. Bir tane kızım var ismi Zümra şimdi ikinci kızıma hamileyim nasip olursa Ekim’de doğumum var. İsmini Yüsra olarak düşündüm. Anlamı güzel hem de Zümra - Yüsra uyumlu olur diye. Ama eşim pek beğenmedi sizce nasıl ?
piiremsesinannesiii Nickbilmemne çok güzel isimler bence bende yüsra ismini çok seviyorum ama deniz koydum 😂
DENIZ_55 Nickbilmemne ben deniz ismine bayılıyorum ama soyadimiz deniz olduğu için koymayı düşünmedim hiç bir ara aklıma geldi düşündüm deniz deniz yabcok saçma olur dedim koymaktan vazgectim🥰