Mihruss Uzun sabahlığı olan şık bir pijama takımı istiyorum tesettürlü olduğum için sabahlığı uzun istiyorum siz neler aldınız hastane için varsa önerileriniz tavsiyeleriniz talibim ✨
Alparslanmom__ Mihruss ben bir pijama aldm önden düğmeli birde gecelik aldm hastanede istiyorlar diye trendyoldan aldm
Mrvrntsv Mihruss https://ty.gl/iecsgt4c3i Buna bakabilirsiniz geldi cok begendim hem sık hem spor kumasinida begendim bende tesetturluyum
Zseda Mihruss https://ty.gl/2padaumqtm Ben bide bunun kisa kollu olanını aldim malı inanılmaz yumuşak. Siz tesetturluyum dediniz diye uzun kollusunu attım. Birde elbise aldım beyaz. Yukaridaki hanımefendinin attiginin aynisi o da çok rahat ve uzunluğu çok ideal sizin içinde olur sabahligı kapatiyor bacagi
Babymom07 Mihruss canım bende tesettürlüyüm üstü çok uzun değil ama benim hoşuma gitti içi kısa kollu üstü kalçanı örtüyor Trendyol collective sayfası pijamania bakabilirsin 💕 fiyatı da çok uygun 370₺
Mihruss Mrvrntsv şuna bakmıştım çok beğendim bende acaba beyaz olması iç gösterir mi gönlüm beyazdan yana ama kullanışlı gelmedi bilmiyorum ki
BabyAta Mihruss bu markanın bende aldım beyaz takimini çok iç gösteriyor yani üzerine sabahlık giyilmesi şart diğer türlü hersey meydanda 🙈
Cerla Mihruss ben 2ci doğumumda bunu kullandım sezeryanlıydım okadar rahat ettimki anlatamam hastanede ful bunu giydim fazla eğilmek zorunda kalmıyorsun wcde Eve gelincede bunun aştı üst Takımı vardı onu giydim oda rahattı Beyaz olduğu için haliyle hafif iç gösteriyor ama sabahları çekince göstermedi
BabyAta Uluhanim ben sadece alt üst pijama kullandım elbise hiç sevmem o yüzden almadım gerekte duymadım zaten oturup kalkarken daha rahatsız, doğumum sezeryan oldu gayet rahat ettim.
Zseda surmene-1967 Sanirim evet kuşağı var sadece ama önü açılmıyor ben denemiştim çünkü. Emzirirken falanda baya rahat olur zaten hepsi boyle hemen hemen lohusa geceliklerinin. Bu arada şu an flaş indirime girdi ürün 530 liraya düştü alacaksanız dusunmeyin😊
Zseda Alparslanmom__ Benim hastane çantama girdi çoktan 😀 ben bide terlik ve taç aldim heves edip fotoğraf çekilirim diye baya güzel oldu
nurlique Kızlar sizce doğum sonrası elbise mi rahat olur bana sanki alt üst takım daha rahat olur gibi geldi üstü önü düğmeli olacak ama ya da kruvaze kuşaklı. Giyip çıkarmak emzirmesi kolay olsun diye ben galiba alt üst takım alacağım hep
Zseda nurlique 2 tane alın diyorlar genelde ben o yüzden bi elbise bi dediğiniz gibi alt üst şeklinde aldim. Normal dogum düşünüyordum gelip alttan falan bakiyorlarmis o sebeple elbise rahat olur demislerdi. Sonraki günde alt üst olani giyerim diye düşünmüştüm ama simdi zorunlu sezeryana döndü iyi ki elbise almisim diyorum dikislere de gelmemis olur