Ruya55 Merhaba hamişler rahim içi dikişi atıldı mı sizlere doktorum bana atıcagını söyledi düşük olmaması için rahim içi dikiş attıran varsa yazabilir mi biraz korkularım var
blueberyy00 Ruya55 neden kanaman mı var sürekli rahim agzı kısalığı mı yaşiyorsun riskin ne yanş durduk yere atamaz çünkü o dikişi
kubrasaritas Ruya55 ben de aynı işlemi oldum 32 haftadayım şu an. Korkulacak bir şey yok ağrı sızı hissetmiyorsunuz. Sadece doktorunuzun söylediklerini birebir uygulayın ve aklınızda en ufak bir cevapsız soru olmasın mutlaka sorun
Ruya55 blueberyy00 Aslında kanamam yok rahim içi çok fazlasıyla daralmam varmış 3 gün hastanede yattım enfeksiyon 5 olması gerekirken benim 128 di sonra rahim daralması olduğunu söylediler Salı günü dikiş atmak için çağırdılar biraz korkuyorum