Kızlar selam son adet tarihim 14 haziran batta 13 temmuz bir hafta kaldı uygulamaya göre bebek varsa 3+1 şuan bir haftadır inanılmaz iştah var bende yemek yiyorum doymuyorum bir saat sonra yine acıkıyorum üç haftadır folikasit kullanıyorum folikasitin iştah açtığını düşünüyorum ama yine de sormak istedim böyle olup hamile olduğunu öğrenen var mı