Busraerdemir Merhaba adetim 2 gün gecikti kan verdim 5.32 çıktı değer çok düşük geldi en son 10 Haziran’da adet oldum bugün de cumartesi pazartesi doktora gideceğim içim içimi yiyor normal mi? İlk gebeliğim de boş gebelik yaşadım korkuyorum
Srp53 Busraerdemir geç döllenme olmuştur belki. Herhangi bir lekelenme vs var mı ? Kimyasalda genelde adet öncesi lekelenme olur onun için soruyorum.