2cocukluana_ benim 7+4 olmam dışında diğer her şey tamamen benzer. Kanamam 2 gündür durmuş durumda ama 10 gündür aklımı kaybedecektim. Wc dışında hiç ayağa kalkmadım ama ptesi işe başlamam zorundayım, takipte kalalım dedi doktor. Rabbim yardımcımız olsun. Sormak istediğim bir şey var, hamilelikten önce adet ağrılarınız nasıldı? Benim inanılmaz şiddetli olurdu ayılıp bayılmalı şekilde yani. Bu rahimin kalp şeklinde olmasından kaynaklı olabileceğini söylediler bana.