Kızlar bı bakar mısınız? bugün tam 26 haftalık olduk ama benim hesaplamamla uygulamanın hesaplaması tutmuyor uygulama eylülün 13,15 gibi doğum gösteriyor ama ben hesaplayıncada Eylül’ün sonu hatta ekimin ilk haftası gibi bişey oluyor iyice kafam karıştı bi yardımcı olur musunuz?