Zseda Eylullxx Amin çok teşekkür ederim🙏 umarım sancim gelir. Sizlerde sağlıkla bu günlere gelin insallah🙏
06Canan Eylullxx uygulamaya göre 55 ama bende erken gelcek gibi hissediyorum aramızda iki gün varmış 🥰
Firdevseren Tugcetukez karnın aşağı düştü mü benim 22 kaldı ama öyle bir inme falan yok ya da doktor kanala girdi vs dedi mi yok kız bebek bekliyorum yürüyüş de yapıyorum ama sanki kanala inmedi daha
Tugcetukez Firdevseren Bı tık düştü gbi 😅 ilk gebelik olduğu için pek anlamıyorum açık asi bu durumu doktor hiç birşey demedi erkek benimki doktor yürüyüş sukuat falan yap dedi ama bilmiyorum
Abbasova_gunay Eylullxx bendede uygulama 114diyor 40haftayla hesabliyor ben sezeryan istedigim icin 99gun🥰🤲🏻