MrvBK babymomdad_ Yumurtan döllenmek için tüplere atılıyor ve kendisine sperm aramaya başlıyor. Yani o gün kritik değerlendirilmesi gerekiyor
babymomdad_ MrvBK  dün yapmıştım böyle çıktı değerlendirdim silik çıkana kadar değerlendirmem mi gerekiyor
MrvBK babymomdad_ Zaten 2 gün pik 3. Gün silikleşmeye başlıyor. O da çatlama olduğu anlamına geliyor. Genelde o 3 günü değerlendirin diyorlar ama eşinin sperm sorunu varsa gün aşırı olarak da değerlendirebilirsiniz
Mom6535 zlemceylan yarında yap canım test bugünü de değerlendir siliklesene kadar iyice değerlendir çatlamak üzere yada catlamıs aynı çıkmış hemen hemen değerlendir bol kalpler atsın inşallah yarında yaparsan test at bakalım
MrvBK zlemceylan Dünd göre bir tık silik bence yarın tam daha da silikleşecek. O yüzden bugünü ve yarını değerlendir bence
zlemceylan Mom6535 ben üç gündür pil görünüyor diye değerlendirdim 🥰 sperm açısından bir sorun oluşur mu acaba inşallah yarın silikleşir heyecanlanıyorum böyle olunca ♥️tabi atarım
Mom6535 zlemceylan sanmıyorum canım sen değerlendir sonuçta bir tane sperm yok olursa olur zaten pik görene kadar dinlensin esin birikim olunca daha iyi oluyor yani perhiz yapsın böyle pik görünce denemeler yapabilirsiniz inşallah olumlu sonuçlanır ❤️
zlemceylan Mom6535 umarım inşallah güzel sonuçlar alırız ilk böyle testle denememiz ve ilk defa çocuk için çaba gösteriyoruz inşallah güzel sonuçları alırız ♥️🥰 çok teşekkür ediyorum 🙏🏼
huysuz__ Nfjrj bugün yarın yumurta çatlar, şuan en olgun hali o yüzden pik, her an yumurtlaman olabilir 48 saate kadar sürede bilir değerlendir bugünü ve yarını