Regle 9 gün kala testim 0.6 çıkmıştı
Bende test yapmaya devam ediyorum agahah belki yükselir diye. Umudum çok açıkçası negatif olsalar da çünkü her zaman adet öncesi başlayan semptomlarım hala başlamadı mesela en belirgini göğüs hassasiyetiiii 😅
Nerdeyse 10 gün kala başlardı ve şuan hiç bir şey yok. Bende değer yeni yükseliyor ve hesaplarıma göre 3 gün sonra 5’in üzerine çıkmış olması ve testlerin artık pozitif sonuç vermesi gerekiyor. O gün de görümcem ameliyat olcak yanında ben kalacağım belki o ameliyata gidince aradan kaçıp kan veririm yine 😂😂
Güncelleme olarak dün ve bugünün testleri bu şekilde

