Oyku3005 Son7 gün kaldı adetime sizde durum ne dün erken gebelik testi yaptım negatifti böyle olan varmı varsa diğer testi nezaman pozitif çıktı☺
mervemurat16 Oyku3005 3 gün kala yapın genelde 3 gün kala daha doğeu oluyor erken gebelik testi her ne kadar 6 güne kadar sonuç çıkıyor desede 3 gün ideal olan bence
Oyku3005 mervemurat16 dünden sonra biraz üzüldüm açıkcası sonra aklıma erken test yaptığım aklıma geldi😃 gün geçmiyor içim içimi yiyor şuan günümü beklemek😃
mervemurat16 Oyku3005 sabır işi bu tür şeyler ben hiç umudum yokken pozitifle karşılaştım☺️umarım sizinde aynı şekilde olur🎈
Oyku3005 mervemurat16 2.Hamileliğim olacak 2.5 yıl doğal yolla korunduk bu ay korunmayı bıraktık kimisinde hemen oluyormuş kimisinde olmuyormuş o biraz kafama takıldı
mervemurat16 Oyku3005 evet ben onu duydum ikinci çocuğu tüp bebek tedavisi ile yapanlar bile var.Bir tanıdığımız ilki normal yolla oldu ikincide bayağı tedavi gördü olmadı.Nasip işte