Melike123 ben ilk bebeğimi geçmeyen enfeksiyon sebebiyle kaybettim. Bana da herkeste oluyor dendi bir türlü gereken tedavi bile yapılmadı. Hafife alınmaması gereken bir konu bence. Haftanız küçük bence erkenden önleminizi alın. Doktora gidin ilaç kullanın tekrarlamasın. Ayrıca bir de enfeksiyonun en büyük sebeplerinden biri cinsel ilişki maalesef, buna cok dikkat etmek gerekiyor