Nuraribulan38 Rabiazafer Bende de var iğne be ilaç kullandım hala geçmedi eski kanama olarak duruyor eğer tekrar edilen bir kanama olursa ileride ki haftalarda bebişin beslenmesi sıkıntı oluyormuş için bolca dinlen lütfen 🌸