Merhabalar özel okul öğretmeniyim. İkizlere gebeyim.
31 Ağustosta sözleşmem bitiyor ve 1 eylül itibariyle “hamilelik sebebiyle” İşten çıkarılamayacağım için başka sebepten iş akrime son verip 5 yıllık tazminatımı alabileceğim.
Doğum parası alabiliyor muyum emin olamadım.
- 37. hafta eylül ortası
- ikizleri 35 den sonra bekliyorlar
-benim iş akdim 1 eylül itibariyle bitiyor.
Kafamda deli sorular 🌸 var mıdır açıklayabilecek destek olabilecek. Şimdiden teşekkür ederim.