HmerveK B1merve Uzun araştırmalarım ve arkadaşlarımın kullanması sonucu trendyol’dan green clean sipariş ettim. Beklemedeyim☺️yumuşatıcı ve leke çıkarıcı almak gerekir mi? Sabun kullanılması daha güzelmiş diye öğrendim. Beni aydınlatırsanız sevinirim.
artikbiranneyim B1merve uni baby yenidoğan sarı kapaklı olandan aldım, hafif bir bebek kokusu var asla rahatsız edici değil 👌🏻 yumuşatıcısını da aldım ama bence gerek yok.
Bebekkk00 artikbiranneyim Merhabalar memnunmusunuz acaba üni baby den sarı kapaklı mi almam gerek kokusu falan nasıl.
artikbiranneyim Bebekkk00 evet memnunum yumuşatıcı kullanmadığım halde çamaşırlarını yumuşacık yaptı. Yenidoğan için olanı sarı kapaklı. Tavsiye ederim 👌🏻
SrpYlmz B1merve siveno , ecowell, incia içinden birini tavsiye ederim tamamen temiz içerikli ben siveno kullanıyorum hatta şampuanı falanda siveno