Merhaba tarihlerle anlatacağım umarım karışık anlatmam
25 mayısta 5 gün süren reglmi oldum. Şuan da 17 aylık bir bebeğim var hala emziriyorum bu yüzden mi bilmem ama regl olurken zaten hep az az oluyorum aşırı yoğun bir kanamam olmuyor. 20 haziran da 5 gün yine regl oldum ama sonrasında bitmeyen bir kahverengi lekelenme oldu 5 gün kadar sürdü lekelenme bitince hastaneye gittim ultrason ile muayene ettiler et parçası polip var denildi sonra benden kan alındı bir de baktık ki Beta yüksek düşük olabilir denildi ertesi gün kanamam oldu bir iki damla kadar sonra kesildi hastaneye gittim düşük ya da yerleşme kanaması denildi 3 gün sonra tekrar muayeneye gittim herhangi bir risk yok yerleşmiş ama 25 haziran da regl olduğum için mayısı hesaplıyormuşuz böyle bir şey başına gelen oldu mu