Anne_Son Kızlar bugün 6+4 olduk normalde kalp atışı için haftaya devlette randevum var ama benim kahverengi lekelenmem devam ettiği için korkuyorum yarın özele gidiyim diyorum 6+5 de kalp atışını duyar mıyız sizce siz kaçıncı haftada duydunuz
Deletedmom231 Anne_Son duyman gerekiyor aslında ben özel hastaneye gidiyorum devlet hastaneleri biri farklı söylüyor biri farklı söylüyor yani bana öyle denk geldi
Anne_Son Bu Arada kahverengi lekelenmem için pruluton iğne ve progestan kullanıyorum ama hala geçmedi
Anne_Son Deletedmom231 ay inşallah duyarım ya yarın gidiyim o zaman yoksa biraz daha bekliyim diyecektim ama korkuyorum akıntı gitmedikçe
Naze2005 Anne_Son ben 5 haftalıkken duydum kalp atışını şuan 8 haftalığız kalp atışı döllenmeyle alakalı canım erken olduysa erken duyrasın