Arkadaşlar size şunu sormak istiyorum şimdi benim gebelik şekerim var dikkat ediyorum diyetisyenin listesine uyuyorum ama mesala kahvaltı saat 8 gibi yazıyı listede ama bn o saate dayanamıyorum çok acikiyorum akşamda 9 buçuk 10 dan sonra bişey yemiyorum sadece su içiyorum yani bn kahvaltıyı saatt 8 değilde 6 7 gibi yapsam olurmu sizce