Beyzanur34 Hastaneye doğuma gideceğim kahvaltıds ne yemeliyim dikkat etmem gereken birşey varmı kızlar
seymaa7 Beyzanur34 sezaryen hakkında bilgim yok benim normal doğumdu hastanede bir şey yedirmezler korkusuyla çorba içip gitmiştim😂
Beyzanur34 Damlakhrmn sezeryan olmayacak inşallah suni sancıyla normal devam edecek ama ne yemek gerekiyor bilmiyorum
Zeyyno_ Beyzanur34 Ben kahvaltı yapıp gitmiştim bebek doğana kdr sadece su icmeme izin verdiler doğumdan sonra da istediğimi yedim içtim zaten
Yell elif475475 sezeryanda ne kadar süre sonra yemek yeniyor ve onların verdiği mi yeniyor kafamıza göre yiyebiliyor muyuz 🫠
Zeyyno_ Yell Ben burda gördüğüm kadarıyla gaziniz çıkana kadar felan bişey yemenize izin vermiyolar mis sonrasini bilemiyorum
elif475475 Yell sezaryeni bilmiyorum ben normal yaptım. Sabah aç gitmiştim akşama kadar belki bir şey olur sezaryen yapılır diye yemek de vermediler 🥲 suni ile başlayacaksa tok tutacak bir şeyler yiyebilirsiniz