Zeyyno_ Mydn Benm aklımda ilk zamanlar Aras vardı ama bı tanıdığımız o ismi koydu o yüzden vazgeçtim Şimdi çoktandr aklımda Yağız Alp yada sade Yağız geçiyor Alparslan oda düşünüyorum ama bakalım eşimle hangisinde karar kilarsak onu koyariz
Lalealatas Yiğit var aklımızda ama Yiğit Ali de koyabiliriz. Fikir olsun erkek bebek isminde çok zorlandık biz 😅
piiremsesinannesiii Mydn eşim şu aralar doğu ismi çok güzel değil mi oğlumuz olursa doğu koyalım diyor