Elfkzlky canım benim 4.5 yıllık sararmış lekelerden eser kalmadı. Bir kovaya a101 in çamaşır sofası beyaz vanish kosla ve kaynar su koyup çamaşırları bastım. (Beyaz ve açık renkli) sabaha kadar beklettim. Hepsi geçmişti ama ben yine beyaz sabunla çitileyip makinaya attım 60 derecede yıkayıp astım. Önleri sapsarı olmuş kıyafetlerden eser kalmadı. Denemeni öneririm. Deterjandan korkma sonra tekrar yıkama yaparsın. Şu an zıbının tanesi 60₺ olmuş başka çaremiz yok 😂 belki 30 tane sapsarı olmuş zıbın kurtardım bu şekilde 😂