Hanımlar 25.haftaya girdim gebeligin basında dişim kırılmıstı arada yemek yerken beni cok zorluyo malesef bikac gündür de agrısı var 😔 gebelikte dis tedavisi yaptirdinız mı yani bebege zararı var mı ya da agrısinın gecmesi icin oneriniz var mı iltahap falan olduysa bebege gecer mi cok korkuyorum. Eger bisey olmazsa acısına dayanırım da zarar vercekse napmak lazim