Rabiagzlcn valla yoğun bakımda 40 ml x8 öğünyazmışlardı dosyasına ama biberonu hep 60 ml olarak geliyordu. Doktor da 15 günlükken gittiğimizde yoğun bakımda nasılsa 1 aylık olana kadar öyle devam et dedi. Eve gelince 40 ml asla yetmiyordu ben de 60 ml veriyordum 1,5-2 saatte bir. Şu an 45 günlük oldu. En geç 2 saatte bir Önce meme veriyorum sonra 60 ml verip gazını çıkartıyorum, tekrar meme verip doymadıysa 30 ml daha veriyorum. Diyelim ki memede uyudu o zaman 1 saat sonra falan kesin uyanmış oluyor yine meme verip doymadıysa 30 ml veriyorum. Kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Mama kutusunda da sanırım şu an için 120 ml ve günde 6 öğün yazıyor. Her bebek farklı bence, bize 6 öğün yetmez. Daha az ve sık besleniyor yazılana göre.