İyi günler bayanlar bu gün hastaneye gittim ve bebeğim olması gerekenden küçük gözüküyor o yüzden tekrar bi perinatoloji bölümüne gözüktüm son adet tarihime göre 30+3 olması gerekirken 27+3 olarak gözüküyor ve riskli bi durum dendi bu durum başına gelen var mı çok korkuyorum bişey olacak diye