Dilncan Elsiya-1 ay bilmiyorum gerçekten benim sonuçlarım temiz çıkmıştı çok ümitliydim kesin olcak dedim ama iki ay geçti hala olmadığı için yoruldum ve bıktım ne yapacağımı bilmiyorum
Elsiya-1 Dilncan bende öyle düşünüyordum ve gerçekten artık nasibimde yok demeye başlamıştım çok sürpriz öğrenmiştim gebeliğimi ümitsizliğe kapılmanı istemem 🥹
mer_vee Bende rahim filmi cektirdigim ay kimyasal gebelik yaşadım üstüne adet oldum bir kere artık niye olmuyor diye üzülüyordum ki öbür ay gebe oldugumu ogrendim ikiz gebeyim hemde kalbini ferah tut