ebru66 devlete gidiyorum.doktor yerine asistanlar bakiyo bi asistani bana da aynısını dedi 32de gel gün vericem doğum şeklini konusucaz dedi 32de gittim başka asistan doktor vardı daha beler bebegin cok kucuk dedi bende diger doktorun söylediğini söyledim neye gore şekil konuşalım neye gore gün vereyim bebek dönmemiş hemde çok küçük ileri bir tarihte konusucaz bunları dedi