MerveBa Merhaba, nasipse Sakarya Medarda doğum yapacağım fakat oda süsleme paketi almadım. Almadığım halde kapıya tül falan asıyorlar mı?
Burcudlgc MerveBa Fiyat bilgilendirme bölümü yasak olduğunu söyledi bende almadım ama en azından bi kapı süsü asmak istiyorum 😞
Sydaglsen MerveBa şu an bilgi aldım sizde bilinn. Odanın içine kendi getirdiklerinizi koyabiliyorsunuz ama kapıya süs yaptırmıyolarmış. Ben odanın içine bi organizasyon istemiyorum sadece kapı süsü sordum 1200 den başlıyor. İsim onlar yapmıyor kendiniz yaptırırsanız anlaştığınız modele isimliği asabilirsiniz.
MerveBa Sydaglsen aa şaka gibi. Ben kapı süsü yaptırmıştım onu götürürüm diyordum ne saçma iş. Teşekkür ederim
Sydaglsen MerveBa odanın içi dahil sizin getireceğiniz hiç bir süslemeyi kabul etmiyolar sadece ikramlıklar. Çok saçma
Burcudlgc Sydaglsen Evet çok gereksiz pahalı ya sanki doğum ücretleri çok uygunmuş gibi bir de süsleme için bi o kadar istiyorlar