kızlar şimdi hastanenin doğum paketinde küçük bi masa süslemesi oluyormuş. bende hediyelik yaptıracağım gelen gidene vermek için. ama bunları hastaneye götürmeme gerek var mı sizce sadece fotoğraf çekimi için? fotoğraf çekimi için diyorum çünkü eşimin ailesi şehir dışındalar hastaneye gelemeyecekler benim de ailem dışında bi iki yakın arkadaşım gelecek sadece. yani konu komşu eve gelir zaten. yine de hastaneye götürmeli miyim hediyelikleri ikramlık falan?