Ilkmm35 Merhaba güzel anneler iyi geceler bilenler yardımcı olabilir mi acaba beta sonucum 50,4 çıktı sizce gebelik var mı
EceNaz26 Ilkmm35 5 ten fazla olan değerler pozitiftir, hayırlı olsun 2 gün sonra yeniden kan verip artışa bakın 🥰🙏🏻
Ilkmm35 Melosum34 3 gün sonra tekrar çağırdı açıkcası biraz tedirgin oldum kese mi sıvı mı anlayamadım dedi o yüzden şüphede kaldım değerden de hiç anlamıyorum teşekkürler
Melosum34 Ilkmm35 pardon 1-5 arası yazacktim 50 yazmış yeni hamilelik olabilir hayırlısi olsun inşallah 🥰
Nurr00707 Ilkmm35 30 olduktan sonra sağlıklı gebelik diyorlar. Sakince gününüzü bekleyip kontrole gidin 🌝
Zseda Nurr00707 1500 olup sağlıksız gebelikler var değere göre karar verilmiyor. Artışa göre sağlıklı olup olmadığı anlaşılır 😊
Glsmbln Ilkmm35 benim de şüphelendim kan verdim 92 çıktı yeni tutmus meğer çocuk sonra yükseldi bence var gibi