Rainydays Gebeliğimin 19. Haftasındayım 3 haftadır göğsümde kızarıklık oluştu ve artınca genel cerraha gittim mastit olmuşum. Krem ve antiyotik verdi henüz apse olulmamış. Gebelikte bu durumla karşılaşıp iyileşen varmı
aslhnkrts9 Rainydays kokan bişey oldu mı size herhangi bir yiyecek yani kokup da canınız isteyip yemediniz mi saçma gelebilir ama bu durum da çok etkiliyo mastit durumunu
Rainydays aslhnkrts9 Hiç olmadı zaten canım bişey isteyince hemen yerim normalde. Çevremdekiler de bundan olabileceğini söylüyorlar ama eminim bundan değil sebebini çözemedim hala 😔
aslhnkrts9 Rainydays senin canın istememiş olabilir ama sütün çekmiş olabilir eskiler hep böyle der ya benimde öyle olmuştu o kokan şeyi hatırlayıp yemiştim geçmişti
Rainydays aslhnkrts9 Hmm belki de dediğiniz gibi olabilir bi düşüneyim ben de inşallah hatırlayabilirim🙄 Teşekkür ederim 🌼