Saadetede 26+3 hamıleyım doktorum bugün bebegın suyu fazla dedı bunun bı kaç nedenı var bırı de dıyabet olabılır dedı pazartesı şeker testi yapıp baklaım dedı ama şeker testınden sonra dıyabet olmayanlar şeker çıkıyor mu bılgısı olan var mı