Normalde doktorum bana 37 38 demişti ama sancım yüksek çıkınca 36 da baktık. Valla herkes kötü bahsediyor ben de merak ediyordum nasıl bir şey diye ama bana kalırsa uzaktan yakından korkulacak bir şey değil tamamen rahat olmakla alakalı. Cinsel ilişki misali kendini kasarsan acı yapması çok normal, o yüzden hiç olumsuz kötü yorumlara takılmadan ol kontrolünü. 2-3 parmak ile alttan muayene ediyor, belki 20 saniye belki 30 çatının müsaitliğini alanını izlemiyor o kadarcık