Cansu__1997 Kızlar ben çok sıkışık uyanıyorum lavaboya gidene kadar hiç kendim tutamıyorum aranızda var mı böyle olan bildiğin kaçırıyorum
Seyma-sari Cansu__1997 çok normal olduğunu söyledi doktorum. Doğumdan en geç süre geçtikten 1-2 ay sonra kendiliğinden düzeleceğini söyledi.
Pa-2121 Bende 32 ye gircem canım çok zor tutuyorum koşuyorum bazen hapşırınca kaçıyor öksürünce kaçıyor normal bence bu haftalarda mesaneye baskı daha da arttığı için. Endişe etme ☺️
ngksu Ben 36. Haftada yaşadım bunu çocuk içerden tekme atmasıyla olan biten oldu bitti yani öyle söyliyim😂 normaldir sanırım
Cansu__1997 ngksu ilk gebeligimdede böyleydi şimdi ikinci gebelik yine aynı doğumdan sonrada devam etmişti