Bende de yolculuk yaptım sonrasında bel ağrısı ertesi gün de lekelenme oldu gittiğimde çok şükür kanama vs içerde bir sıkıntı olmadı ama on gün kadar yat dedi ve kendimi hiç yormadim progestan kullandım elhamdülillah bir sıkıntı yok, daha fazla yormayın kendinizi en azından pazartesi gününe kadar iş yapmayın